Tentang diri saya

Author: zulhadi

Saya dilahirkan pada 2 oktober 1989 di hospital limbang, Sarawak. Saya mempunyai 3 orang adik-beradik dan saya anak yang ketiga. Saya yang paling diantara adik-beradik saya. Walaupun begitu saya merupakan bakal pemimpin keluarga saya kerana saya adalah satu-satunya anak lelaki dalam keluarga. Saya adalah jenis lelaki yang suka berlawak, suka ketawa dan suka membuat kerja sendiri. okey, itu saja yang dapat saya katakan. kalau mahu mengenali saya dengan lebih dekat anda boleh berkenalan dengan saya..hehehe..

 

2 Responses to “Tentang diri saya”

  1. Jillul Izzah

    salam..nice blog...tp,msukkan la skit2 unsur ke Islaman 2..kite kan org Islam..tnjukkan bhw kite ada snjata utama iaitu agama kite..ok??wslm...


  2. khairina

    very nice page..
    lagu n pic on the top mmg menarik..
    ;p


Leave a Reply