Keluarga saya

Author: zulhadi

Ini lah gambar sekeluarga saya. Dari kiri bahagian hadapan ialah bapa saya dan disebelahnya ialah mak saya. Dari kiri belakang ialah kakak saya yang sulung, yang tengah ialah saya sendiri, dan di sebelahnya ialah kakak saya yang kedua. Nama bapa saya haji nayan bin yasin dan bekerja sebagai pembantu farmasi. Nama mak saya pula hajah rosena binti haji ghani dan bekerja sebagai ketua jururawat di hospital miri, Sarawak. Nama kakak sulung saya nursyatila bin haji nayan dan sekarang ni dia telah menamatkan ijazahnya dalam bidang kejuruteraan. Nama kakak saya yang kedua nursyuwari bin nayan, kini sedang belajar di UIAM dan mengambil kos forensik. Nama saya zulhadi bin haji nayan dan sekarang sedang belajar di KTIAM.

 

3 Responses to “Keluarga saya”

  1. Wan Nor Atikha

    ola..kre nye ank tunggl llaki ar nie..mMm..mnja pe ngan mak..hik2..cntik ek bL0g ko...


  2. Wan Nor Atikha

    0la..cantik bl0g k0..


  3. Afiq

    salam.. blog yg menarik... tambah kan posting.. lagi molek rasenye... :)


Leave a Reply